در مجمع سوم چه گذشت …

سومین مجمع بین المللی اقتصاد فناوری نانو (IFNE 2014) در تاریخ ۱۹ و ۲۰ مهر ماه ۱۳۹۳ در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد. این مجمع پس از هفتمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو با تمرکز بر موضوع صنعت و بازاریابی با هدف ارتقاء تجاری سازی فناوری نانو برگزار شد و به جنبه های گوناگون فناوری نانو از قبیل کسب و کار، تجاری سازی، سرمایه گذاری، مدیریت و غیره پرداخت. در طول این برنامه متخصصان پیشرو در حوزه فناوری نانو، دانشمندان، پژوهشگران، کارآفرینان و سرمایه گذران خطرپذیر از کشورهای مختلف حضور داشته و نظرات خود را در خصوص چالش های پیش روی کسب و کار و اقتصاد فناوری نانو ارائه کردند. به منظور تعامل بیشتر شرکت کنندگان در این برنامه، علاوه بر سخنرانی هایی که توسط متخصصان بین المللی شناخته شده ارائه شده بود، پانل های گفت و گوی آزاد نیز برگزار گردید.

تعداد ثبت نام کنندگان در مجمع

0
نهاد ترویجی
0
نفر
عضو هیات علمی
0
نفر
دانشجو
0
نفر
نماینده شرکت
0
نفر
شرکت کننده عمومی
0
نفر
همکار (با عنوان شرکت کننده عمومی)

اهداف سومین مجمع بین المللی اقتصاد
⦁ آشنایی نیروهای متخصص و علاقه مند به مباحث مرتبط با اقتصاد نانو از قبیل تجاری سازی، سرمایه گذاری، مدیریت ریسک، رسوخ فناوری، ایمنی و بازاریابی در حوزه های فناوری نانو
⦁ تبادل تجربیات بین فناوران، سرمایه گذاران، متخصصین و فعالان داخلی و خارجی در حوزه های فناوری نانو

عناوین پانل ها
۱- رسوخ فناوری نانو در صنعت
۲- راهکارهای نوین ورود منابع مالی به حوزه نانو
۳- مدلهای کسب و کار مناسب برای شرکت های فناوری نانو
۴- ساختار و مبانی مدیریت کسب و کارهای با فناوری نوین
۵- توسعه ابزار بازاریابی صادرات محصولات فناوری نانو
۶- مالکیت فکری و ثبت اختراع

تعیین اهداف هر پانل توسط پشتیبانها
۱-اهداف پانل رسوخ فناوری نانو در صنعت:
⦁ معرفی فرصت های ایجاد شده توسط فناوری نانو به شرکت های بزرگ
⦁ ترغیب صنایع بزرگ به بکارگیری فناوری نانو در صنایع خود
۲-اهداف پانل راهکارهای نوین ورود منابع مالی به حوزه نانو:
⦁ تعیین روشهای اجرایی تامین مالی فناوری نانو و امکان تامین مالی از طریق بازار سرمایه، بانکها، سرمایه‌گذاران‌ خطرپذیر و بخش دولتی در حلقه تجاری سازی فناوری نانو
۳-اهداف پانل مدلهای کسب و کار مناسب برای شرکت های فناوری نانو:
⦁ تبیین جایگاه مدل کسب و کار در موفقیت شرکتهای نانو فناوری، لزوم منعطف سازی مدل های کسب و کار به اقتضای شرایط محیطی و بازارهای مشتریان و اصول طراحی مدل کسب و کار در حوزه فناوری نانو
۴-اهداف پانل ساختار و مبانی مدیریت کسب و کارهای با فناوری نوین:
⦁ آشنایی با ساختار و اصول مدیریت بنگاه ها و نقش آن در موفقیت یا شکست شرکت ها
۵-اهداف پانل توسعه ابزار بازاریابی صادرات محصولات فناوری نانو:
⦁ استراتژی‌های بازاریابی صادراتی محصولات فناوری نانو
۶-اهداف پانل مالکیت فکری و ثبت اختراع
⦁ آموزش کلیات، ثبت، ارزشگذاری و تجاری‌سازی دارایی‌های فکری

سخنرانان

برخی از شرکت کننده های دوره سوم مجمع